Alla inlägg under september 2011

Av istarte - 28 september 2011 09:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av istarte - 27 september 2011 22:26

japp ett sista inlägg för idag sen är det natten för lilla annelie som ser fram emot morgon dagen med stoor förväntan :P


fick en fråga förut av en läsare som uppskattade att läsa min blogg, den var tydligen fängslande och verklig, hur man nu ska tolka det :P

ang de här med mitt bloggande, hur det kommer sig att

jag faktiskt bloggar, vad som fick mig att börja osv


tyckte det var ganska roligt så jag tänkte svara, hur det kom sig att jag började blogga minns jag faktiskt inte, det var nog ngn gång under graviditeten med saga iaf, så mkt minns jag, sen har jag haft några olika till å från, och anledningen till att jag fortsatte blogga, och bloggar är för att det jag skriver först och främst är för min egen del,


det är skönt att få ut det man känner och tänker i ord som går att läsa, man får liksom tömma sig lite, sen delar jag med mig till allmänheten det gör jag, men det finns vissa saker som känns definitivt för privat å dom inläggen lösenords skyddar jag, men för övrigt så skriver jag det jag tycker och tänker, för detta är rätt å slätt jag och ingen annan. hoppas du fick ett bra svar mvh :)



nu dunkar mitt stackars huvud alldeles för mkt.. så en sista kvälls cigg för idag å sen är det natten.. skööönt 


Av istarte - 27 september 2011 20:02

och vart man än vänder sig serm man att folk skriver och klagar på 3, tydligen ngt med deras nät, tur man har telonor då :P

idag är det tisdag kväll och jag fördriver lite tid här framför bloggen medans jag väntar på att tindra ska somna, saga la jag redan vid sex snåret..

försöker även få upp värmen lite, är ganska frusen ikväll, hade velat ha min kärleks

underbara armar omkring mig å bara få mysa i hans famn, fast det får jag ju i morgon   åh va jag längtar tills dess, men mellan lite tid för oss står ett arbetspass till 19.30 ca å denna kvällen då med... sen ska vi ta en häärlig promenad å titta på ljuset i denna stan å sätta oss på cafet å ta en super mysig kvälls fika :) ska bli så mysigt!

å vad jag saknar dig min fina. Är så glad att jag har dig, du ger mig så mkt glädje,

och så mkt kärlek, 


och till helgen stundar bröllop :) får väl se om det blir hotell eller inte :P

hade vart ganska mysigt det med faktiskt.

det är min kära bror som ska springa å gifta sig



Tommy å Charlotte hoppas ni kommer få ett lyckligt

och innehållsrikt liv tillsammans, 



Av istarte - 26 september 2011 08:10



God morgon eller ngt säger vi här på citronen...

barnen e pigga å glada men inte deras mamma.

kunde inte somna inatt så jag är yber trött!!

tack gode gud för kaffe sådana här mornar säger jag bara..

är verkligen jääätte trött..


låg å vände å vred på mig och kunde bara inte komme till ro såppas så jag kunde somna :(


måndag iaf, måndagar e bra dagar, de e starten på en ny vecka, det säger bara svich till onsdag å sen svich till helgen.

å denna helgen ser jag fram emot ett kommande bröllop :)

nää nu ska ja slänga på lite musik å se om ja kan vakna till liv lite grann

Av istarte - 25 september 2011 21:11

med årstiderna ändrar annelie hårfär, hehe fast denna gången körde jag kalla nyanser för att lättare kunna återgå till blond eftersom jag alltid hamnar där tillslut ändå, dock får vi se hur det blir i morgon med tanke på att kalla nyanser på tidigare knallblont inte tar sig så jätte bra, så nu får vi se om det känns ok när håret är torrt eller om jag får slänga i en till nyans. :P hehe men jag gillar att hålla på med det, för det är kul :)


för övrigt idag då... jo dennis åkte tillbaka till falköping, haft tvätt tid där min tvätttid var tagen.. ovanligt.. hjärtat kom hit med sina barn under tiden tindra å saga va med sagas farmor.. och när dom kom tillbaka bar det av till nästa boende för lite söndags pizza å maaaassa stojj å bus för barnen, pust man blir helt slut av 4 barn haha men de e mysigt <3 tindra å saga ville inte ens gå hem :P


i morgon är det måndag, gillar faktiskt måndagar,

ska se om jag kan få ngt gjort hemma då..nää nu ska jag sova å drömma söta drömmar ;) läängtar

Av istarte - 23 september 2011 08:29

en riktigt hääärlig morgon med mina fina flickor :)

 Tindra som igår tappade sin första mjölktand är helt fashinerad av att hon har

fått pengar i glaset av tandfen :P hehe. saga står jämt mig och diggar som vanligt till radion :)


flickorna har vart så goa nu på morgonen. pussats och kramats, tindra är på kanon humör.

tror det är bara för att hon få känna sig stor nu när hon får lov att göra sina egna mackor och även sagas,


sitter med mitt kaffe som vanligt i min alldeles nya fina favvo kaffe mugg som jag fick av mitt hjärta igår, tack fina du  


Fina underbara du,

inget kunde känts mer perfekt,

Älskar ditt sätt att verkligen se hela mig, du ser min själ, å det är mer än jag någonsin kunnat drömma om.   

Av istarte - 18 september 2011 21:35

Äntligen, efter ganska lång tid är jag ledig mer än 1 dag, dvs den ena dagen idag har jag som vanligt ägnat mestadels åt tvätten hemma :P och lite städ.

så nu när jag är ledig även i morgon känner jag att jag kan göra saker jag normalt annars inte gör, för jag har tid och ork, att äntligen få känna att man har en helt vanlig dag utan massa måsten :)


sitter hemma hos hjärtat å tittar på teve bortsett från denna bloggningen :P

å de e mysigt å bara helt jävla härligt att sitta å kura i soffan i mysbrallor å bara få vara nära honom.


nu ska jag väl återgå till mitt

Av istarte - 16 september 2011 10:28



Jag är lycklig, jag är glad och mår så otroligt bra.

jag är med om ngt helt fantastiskt. jag är med om ngt

som faktiskt är en helt ny upplevelse,

för på detta sätt har jag aldrig upplevt det förut,

helt annorlunda men så underbart,

och även i helt fel ordning haha, fina underbara du.

fina fina underbara du. och du är min  




Snart dags för att dra till jobbet med  

Sitter här i en väldigt rosa t-tröjja och bara för att va ja bara tvungen att

ta på mig mina vääldigt rosa jeans   hahahaha jag får visserligen byta om

till arbetsbyxorna senare men bara för att känslan ska vara där,

haha för min känsla av mig själv är just för stunden en knall rosa typ karamell

eller ngt haha. Och som sagt rosa för att vi kör på priceless på jobbet nu  

tycker verkligen om mitt jobb och dom jag jobbar med.


Jag tycker väldigt mkt om mitt liv just för stunden. det är tillfredställande.


näää dags att göra sig i ordning, vi kanske syns inne på öb vettja  


over and out!

//annelie     

   

 

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards