Alla inlägg under november 2012

Av istarte - 28 november 2012 15:18

Givetvis som vanligt är bdet längesedan som jag bloggade,

men det verkar mer som om jag bloggar mer i perioder när jag inte har

så mkt för mig eller har mkt runtomkring.


nu ska jag snart hämta min lilla tjej på dagis å sen hämta markus pojkar på dagis å skola :)

ja för er som inte vet har jag nu blivit sambo.

vilket funkar himla bra å känns så himla rätt.


denna gången tog det mig lite över ett år in i relationen innan

sambo blev av.

vilket jag kan känna som ett bra val.

dels för att man verkligen får möjlighet att känna på relationen ordentligt

innan och man är mer säker på att man inte drar in barnen i

en situation som dom kommer bli lidande av sedan.


hade inte velat bli sambo å sen stå där i en relation där även barnen fäster sig å sen saknar

igen när man skilljs åt.

men nu har vi en fin liten familj på 2 vuxna å fyra barn å rollen som plastmamma

är jätte rolig och jätte mysig samtidigt som den är svår.

men pojkarna tycker om mig och jag tycker om dom.


Av istarte - 11 november 2012 09:19

Det var suuper länge sen jag bloggade å tänkte väl egentligen inte skriva så mkt nu heller, men känner mig lite sentimental, så det jag egentligen ville få,ur mig var väl mer att jag återigen som många gånger förr, lovar mig själv att bli och vara allt dom aldrig varit, mer än så behövs inte,

Och utöver det så älskar jag min underbara karl så in i norden, trodde aldrig att jag skulle vara i ett förhållande där det mesta är så otroligt enkelt, du blir inte av med mig nu Markus :-P jag tänker hålla hårt i denna relationen. Livet ut så ska jag kämpa om det skulle behövas in i det sista,

Och mina vänner, fy vad jag älskar er! Och du som e som en syster, min rara zara, sagas å tindras Zara, jag älskar dig.

Jag är tacksam för så,mkt i mitt liv nu, för det är jag som valt mitt innehåll <3

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards