Direktlänk till inlägg 17 april 2014

Dags att nana bingen :)

Av istarte - 17 april 2014 23:21

Är gött trött å slö,
Förkylningen håller i sig, och flickorna har vart bedrövliga idag, tindra fick komma hem från skolan,
Och 2 sjuka,gnälliga, trötta, samtidigt uttråkade syskon är ingen bra kombo,
Det har vart konstant gnäll gap å skrik till bedrövelse hela dagen,

Att barn klarar av att bråka så fast dom är sjuka är för mig ett mysterium då jag själv inte orkar bry mig om ng känns det som,

Jaja har iaf haft ett par bra första dagar med sbc,
Jag visste ju vilka resultat det gett andra eftersom jag även sett det i verkliga livet,
Men någonstans fanns ändå den här känslan att det funkar säkert inte på mig bara för det,

Men så kände jag att jag kan lika gärna signa upp mig som disputitör för då får jag pengarna tillbaka
Om det inte händer ngt,
Ochhänder det ngt är det värt det, så, inget att förlora egentligen helt enkelt,

Och i början så funderade jag på om det var mkt pengar,
Men näää, jämför jag med vad dom där jäkla pulverpåsarna, barsen, proteinpulver, bcaa och gymkortet så är det helt klart värt det,
Det passar bättre in i min livsstil med som inte har tid att springa på gymmet flera dagar i veckan tyvärr,

Ibland känns det som jag aldrig har tid till något utöver familjelivet och vad det inkluderar,
Och dom gångerna det finns tid över försöker jag hinna allt på en gång så jag kör slut på mig istället å bara sover resterande eller ngt,

Iaf...... Så nöjd å glad att ha hittat ngt som funkar, och bara vinsten av ett försvunnet sötsug, är vinst nog för mig :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av istarte - 18 april 2014 10:23

Tog sambons mått och vikt idag, -3 kg -2 cm bröst -4 cm mage   på 8 dagar,   då kan jag tillägga att när vi tränade gick han upp och blev större, när vi bara åt nyttigt stod han still i vikt. SBC är fantastiskt!!!   vill du veta...

Av istarte - 17 april 2014 18:23

Är du intereserad??   vi är npgra stycken här i sverige nu som testat produkten själva, och nu vill att fler ska hitta detta varumärke!   själv har jag tappat 1,5 kg på 3 dagar!   men här är världens chans att vara med från grunden, det...

Av istarte - 17 april 2014 13:43

Skinny Fiber är ett 100% naturligt kosttillskott som är designat för att hjälpa till med viktminskning och utrensning av toxiner och hjälpa till att transportera bort onödigt fett i maten ur kroppen. Skinny Fiber består av tre huvudingredienser: G...

Av istarte - 17 april 2014 13:02

            Den sista bilden är på en vän till mig, så jag har personligen sett hennes förvandling, det  blev en wow faktor som gjorde att jag började,   ångrar mig INTE en sekund!!   skinny_2535881.sbc90.com   om Du har ...

Av istarte - 17 april 2014 08:43

skinny_2535881.sbc90.com

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards