Alla inlägg den 15 april 2014

Av istarte - 15 april 2014 22:09

Här kommer lite bilder,
På helt vanligt folk som mig och dig,

Vill du veta mer klicka på länken nedan eller kontakta mig :)
http://skinny_2535881.sbc90daychallenge.com

Kontakta gärna mig vid frågor.
a_tero@hotmail.com

Eller beställ här :)

http://skinny_2535881.sbc90daychallenge.com

Av istarte - 15 april 2014 21:00

För er som undrar nu,

har jag precis börjat med skinny fiber,


jag kunde helt enkelt inte låta bli, jag som annars är av den mest skeptiska typen av dom alla till sådant här, men med 2 i min omgivning som fått FANTASTISKA resultat som

jag sett i verkliga livet, och med en sambo som fick resultat redan efter 3 dagar, kände jag att detta måste jag bara börja med,


Sen finns givetvis alla dessa skeptiker kvar där ute som buar ut en för att

äta sunt å motionera skall lösa alla världens viktproblem,

men riktigt så enkelt är det faktiskt inte..


ska man som jag själv hinna med jobb till sent på eftermidagar/kvällar, hämta barn,

hem å laga mat fixa kvällsmat, sen läxläsning, å nattning,

redan där kommer mkt halvfabrikat in i bilden pga av stress,

sen när barnen väl sover..

ja visst kan jag gå till gymmet (för jag har ett gym kort)

men orken är inte jätte stor 9 på kvällen.


jag rekomenderar varmt att även du gör ett försök :)


http://skinny_2535881.eatlessfeelfull.com/



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards