Alla inlägg under oktober 2013

Av istarte - 27 oktober 2013 21:56

Ligger här bredvid min kärlek å kör ett litet blogg inlägg.
Dagen till ära har bestått av jobb, hem, tog ett långt vaarmt bad, tillräckligt varmt för att jag skulle bli alldeles snurrig när jag gick upp å rodnaden efteråt höll i sig länge,

Kanske borde försöka bada oftare, det gjorde mig gott kände jag, men nu är det ju så att jag vanligtvis inte badar mer än kanske var 8:e månad eller så... Måste försöka ändra på detta för med min kropp skulle det behövas mer bad.

Efter att min kärlek hade kommit hem, tog vi våra räser bil och åkte till Willys och handlade, och det kan jag lova, handlar man på Willys för 1800:- får man myyycket för pengarna, iaf om man heter Annelie och Markus, efter att vi kommit hem å fått packat in all mat där den skall vara så satte sig Markus och betalde in dom sista räkningarna, och jag ställde mig och bakade 2 limpor bröd,

Sen blev det lite ärtsoppa, mmmm så gott, och sen en genomkörare på flickornas rum för det är då helskotta va dom grisar ner där inne? Å eftersom tindra kommer hem i morgon vill jag att hon ska få komma hem till ett rent hem och en nybadads säng,

Såhär hittade jag Elvis idag när vi kom hem från handlingen :p

Av istarte - 27 oktober 2013 10:11

Här sitter jag och väntar på bussen som går om sisådär 10 minuter lite drygt,

Lurarna i öronen med bra musik,
Just idag har väl pressen på mig börjat släppa lite, fick lite smått panik häromdan då jag tvivlade på mig själv och var rädd för att jag inte skulle lyckas.

Men det är klart jag kommer göra :) det kommer säkerligen bli lite intensivt i början, men detta är vad jag behöver göra för min familj.
Och som vanligt bara jag lägger manken till lite grann så nåt jag oftast mina mål bara jag är redo för det och har motivation,

Och så mkt mer motivation är framtiden för våran familj kan jag inte hitta, för en gångs skull känns ju framtiden säker, jag vet vad jag kommer ha.

:)

Av istarte - 2 oktober 2013 23:20

Jag har nog allt man kan önska,
Jag är lycklig,
Jag är älskad och sedd,
Jag är inte ensam,

Men jag saknar dig ibland

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards