Direktlänk till inlägg 16 april 2014

här har ni mig, en sockermissbrukare

Av istarte - 16 april 2014 20:03

Här har ni mig,

en 28 årig 2 barnsmamma, som alltid de senaste åren försökt till å från med olika

typer av dieter för att äta nyttigt och tappa vikt,

jag har gått på gym, räknat kalorier, kolhydrater, och protein,


men det som alltid fått mig på fall, är bristen på ork och tid

när man har jobb och familjeliv,

och att jag ALLTID har kämpat mot mitt sockerberoende,

att ALLTID ha ett sötsug, att till och med vara sugen på godis chiklad eller kakor EFTER

maten, det har vart som ett osagt kämpande hela dagarna,

jag har till och med köpt kosttillskott i form av chrom för att försöka få mot på mitt sockesug,


och 1 enda liten bit och jag faller pladask å äter non stop utan att jag ens tänker på det,

för en till är ju inte så farligt, nä men en till kan inte skada,


MEN IDAG har jag gått hela dagen utan att ens tänkt på något sött eller gott,

det var nu ikväll jag kom att tänka på det, fast då kom jag å tänka på att jag inte tänkt på det så att säga :)

förstår ni vilket framsteg det är för mig?


skinny fiber it is!!! har du inte provat så gör det för guds skull om du har samma problem som jag,

eller står still på vågen, är trött å slö.

det bästa jag gjort på länge :)


http://skinny_2535881.FreeSkinnyFiberSystem.com

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av istarte - 18 april 2014 10:23

Tog sambons mått och vikt idag, -3 kg -2 cm bröst -4 cm mage   på 8 dagar,   då kan jag tillägga att när vi tränade gick han upp och blev större, när vi bara åt nyttigt stod han still i vikt. SBC är fantastiskt!!!   vill du veta...

Av istarte - 17 april 2014 23:21

Är gött trött å slö, Förkylningen håller i sig, och flickorna har vart bedrövliga idag, tindra fick komma hem från skolan, Och 2 sjuka,gnälliga, trötta, samtidigt uttråkade syskon är ingen bra kombo, Det har vart konstant gnäll gap å skrik till be...

Av istarte - 17 april 2014 18:23

Är du intereserad??   vi är npgra stycken här i sverige nu som testat produkten själva, och nu vill att fler ska hitta detta varumärke!   själv har jag tappat 1,5 kg på 3 dagar!   men här är världens chans att vara med från grunden, det...

Av istarte - 17 april 2014 13:43

Skinny Fiber är ett 100% naturligt kosttillskott som är designat för att hjälpa till med viktminskning och utrensning av toxiner och hjälpa till att transportera bort onödigt fett i maten ur kroppen. Skinny Fiber består av tre huvudingredienser: G...

Av istarte - 17 april 2014 13:02

            Den sista bilden är på en vän till mig, så jag har personligen sett hennes förvandling, det  blev en wow faktor som gjorde att jag började,   ångrar mig INTE en sekund!!   skinny_2535881.sbc90.com   om Du har ...

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards