Alla inlägg under december 2012

Av istarte - 13 december 2012 18:04

Vilken dag det varit
Är så trött så jag hade kunnat stupa.
Vet inte vad det har varted barnen idag
Dom har bara bråkat gnällt å gråtit större delen av dagen,

Det är så man funderat på vad det vart frågan om egentligen, saga har vart hemma idag, vi vände och gick i dörren till förskolan, dom hade haft magsjuke utbrott på morgonen :/ så det var bara ett barn där, alla anda hade hänt i dörren dom med haha, fast iofs så har saga redan blivit smittad om så skulle vart fallet om detta barn som kräktes där har vart på förskolan den senaste vecka å om dom lekt med varandra, nu hoppas jag ju bara
Att så inte är fallet......

Herregud magsjuka kan vi vara utan!!!

Idag har vi äntligen fått gjort det vi försökt planera in! Äntligen å vad jag längtar!!! ????

Av istarte - 12 december 2012 01:05

Äntligen lite ledighet! Ska tillägna hela dagen i morgon åt att städa,diska,tvätta innan våra små huliganer skall hämtas hem :)

Ska bli skönt å få hem dom små liven, idag efter jobbet bar det raka vägen till förskolan för vinterspelet dvs barnen skulle uppträda. Dom var himla söta, sen hem tog det lugnt, duschade å strosa runt, sen senare tog jag och zandra bussen upp till ängabo för att hälsa på Emil,

Och jag drack givetvis mängderna kaffe å smällde i mig massa kakor, säkerligen därför jag är halvt om halvt illamående. Dags å lägga mobilen på laddning å sova sleep tight! By the Way ser ni ngt udda i detta kylskåp :p

Av istarte - 8 december 2012 08:59

2 timmar kvar tills det är dags att vara på jobbet igen.

blidde inget bak igår, orkade inte,

men zara kom hit å vi drack kaffe å satt å tjötade lite grann,

sen tittade jag lite på true blood,

bara äälskar den serien.


markus kom hem vid halv tre från julbordet,

vaknade till när han kom å kunde gosa ner mig å bara krama på

honom å lukta på honom så somnade jag givetvis som en bebis sen :P


nu ligger han å sussar i sängen å jag ska krama lite till på honom om en stund

innan det är dags att dra till jobbet,

men just nu är ingen bra ide för jag lär ha svårt å hålla mig vaken,


är ju så otroligt himla trött hela tiden,

å det är riktigt tröttsamt,

jag skulle vilja sova bort ett par dagar känns det som,

men inte mkt till vila här inte,

är inte ledig försen på onsdag å då är man ledig ett par dagar äntligen, för nu har jag jobbat en hel del.

men då har vi alla barnen hemma igen förutom tindra då men hon kommer

till helgen, så det är full rulle non stop <3


Av istarte - 7 december 2012 15:30

På rasten, ligger i soffan på lunch rummet å tar det lugnt, ingen direkt lunch blev det för jag är fortfarande mätt sen fikan med zandra innan jobbet, Men kaffe, cigg tjatat med pappa å lite slapp tid blev det iaf.Jobbat lite extra nu eftersom vi e en kort på jobbet.Men det är gött det. Lite extra klirr i kassan är inte fel. Skall spendera kvällen med Zara, tänkte tvinga henne å baka lussekatter med mig om jag själv inte är för trött

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards