Alla inlägg under september 2012

Av istarte - 19 september 2012 11:31

Väntar och väntar...polisen skall komma hem till mig,

hon skulle kommit redan vid 11. och jag hatar att vänta!

det är ibland det värsta jag vet,

dessutom när jag har ngt annat jag måste få in å bara sitter å väntar...

å tiden går... å det finns en marginal av tidpress...

 

polisen skall komma hit pga av min anmälan som jag har gjort mot min ena granne, som brukar stå naken med sin kikare. kikaren står i fönstret, kollade lite diskret förut när jag var ute å rökte, hoppas hon kommer snart så den står kvar så hon kan se.. å hoppas solen inte speglar för mkt för då går det inte se ngt alls...

 

hoppas att mina soffor försvinner idag.. det återstår att se..

det är himla mkt som måste göras för att markus å pojkarna skall kunna flytta in hos oss..

men så snart soffan är väck fattas bara att måla om i ena rummet,

flickorna har fått ta mitt mindre sovrum,

för pojkarna är hemma oftare, å deras rum kommer även vara mer "spelrum" för barnen så därför får dom det större,

men rosa det funkar inte hehe, kan förstå att pojkar i deras ålder totalvägrar ett helrosa rum haha.

näää men när tusan skall hon ta å komma tro?

 

Av istarte - 3 september 2012 08:40

Ringde vårdcentralen i fredags angående min hand/handled som jag har sprungit och fått ont i.
Dom hänvisade mig till att "hänga" på dörren till närrehab när dom hade öppen mottagning halv 8 idag på morgonen, det var tidigt men jag var glad å hinna med det innan jag började jobba 9.45

Men när jag väl kom dit tittade dom konstigt på mig å sa att dom inte kunde göra ngt för en riktig arbetsterapeut var tvungen å titta på det och då var jag tvungen att boka tid.

Så här har jag vandrat upp halv 6 på morgonen för att hinna med när jag egentligen hade kunnat sova,

Och det var ju ändå ingen idé att gå hem emellan för ca 45 minuter innan jag hade behövt gå igen, så jag vandrade direkt till jobbet, så nu sitter jag här, en timma tidigare än nödvändigt,

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards