Alla inlägg under januari 2013

Av istarte - 21 januari 2013 13:08

Sitter på jobbet å intar min lunch, äggmacka... Jag har ätit så mkt ägg dom senaste dagarna så min mage e kaos, funderar på å springa bort till zandra i eftermiddag när hon sitter i kassan å lägga av en riktig stinkare å springa därifrån hahaha!

Jag fryser nu, jag vill inte ha mera vinter, jag saknar å sitta på balkongen på sommarkvällen efter det har regnat å känna lukten av varm asfalt å gräs, eller att bara gå ut på morgonen å känna att det är ljummet!

Slippa alla hemska bökiga ytterkläder, allt blir så mkt enklare.

I morgon kvar sen e jag ledig några dagar :) onsdagen så gäller tandläkar besök med saga :)

Av istarte - 5 januari 2013 08:40

Känner mig en aning modfälld såhär på morgonkvisten, trött och utmattad, som om jag slits lite itu, men det får väl vara så, antar jag, tills det mesta har löst sig, för att dela på mig går inte, och att inte göra någonting heller det vill jag inte,

Min bror är tillbaka i Alingsås, han har nyligen kommit hem från London och bestämt sig för att stanna och bosätta sig i Alingsås, han har bett om ursäkt för incidenten för lite över ett år sedan och jag har accepterat den, så hur kan jag inte hjälpa honom få saker i rullning när han för stunden är både bostadslös och arbetslös?

Hur kan jag inte hjälpa honom när det finns en framtid som jag i så många många år tidigare har önskat mig inom räckhåll, när mina barn kan få ha sin morbror här, över lag faktiskt få ha en släkting här,


Å hur kan jag inte hjälpa honom när jag vet hur det är att i inte ha ngn stanna att bo!

Ändå verkar det som om jag skall bli straffad för detta, även om det inte är menat så, men det blir jag, och det känns i kropp å själ, och jag undrar lite förbryllat hur jag förtjänar det?

Som sagt jag slits lite itu,och jag är trött och utmattad,

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards