Alla inlägg under maj 2013

Av istarte - 31 maj 2013 08:09

Då var det fredag,

sitter här å chillar lite framför datorn medans noah å saga 

myser i soffan å tittar på gumball, eller vad det heter, alla dessa olika barnprogram...


Markus är och lämnar wille på skolan,

senare idag bär det av till borås för att hämta hem

min stora tjej   


markus har sin vecka nu som infaller hmm va e de nu, varannan månad?

när vi är lediga samtidigt med barnen,

dock nu när noah börjar skolan

kommer han vara borta på dagarna med,


men det är ju inte jätte många dagar.


Jag har sån himla huvudvärk... dagligt återkommande dom senaste 3 veckorna nu.

funderar på om det kan ha med höjningen av medicinerna att göra,

en lite kraftigare biverkning kanske nu när dosen blivit högre...


men i sånna fall kommer det ge med sig längre fram,

det får tiden utvisa annars får jag väl ringa min läkare, fast först testa å boka tid för en ny synundersökning,

behöver nog skaffa mig ett par nya glasögon kanske??


Det är mindre än en vecka kvar nu tills markus och jag åker på en liten mini kryss till tyskland,

det ska bli såå kul! det är så roligt att han å jag hittar på saker tillsammans bortom det vardagliga,

 

nää nu ska jag mata saga med lite frukost :P

Av istarte - 31 maj 2013 08:09

Då var det fredag,

sitter här å chillar lite framför datorn medans noah å saga 

myser i soffan å tittar på gumball, eller vad det heter, alla dessa olika barnprogram...


Markus är och lämnar wille på skolan,

senare idag bär det av till borås för att hämta hem

min stora tjej   


markus har sin vecka nu som infaller hmm va e de nu, varannan månad?

när vi är lediga samtidigt med barnen,

dock nu när noah börjar skolan

kommer han vara borta på dagarna med,


men det är ju inte jätte många dagar.


Jag har sån himla huvudvärk... dagligt återkommande dom senaste 3 veckorna nu.

funderar på om det kan ha med höjningen av medicinerna att göra,

en lite kraftigare biverkning kanske nu när dosen blivit högre...


men i sånna fall kommer det ge med sig längre fram,

det får tiden utvisa annars får jag väl ringa min läkare, fast först testa å boka tid för en ny synundersökning,

behöver nog skaffa mig ett par nya glasögon kanske??


Det är mindre än en vecka kvar nu tills markus och jag åker på en liten mini kryss till tyskland,

det ska bli såå kul! det är så roligt att han å jag hittar på saker tillsammans bortom det vardagliga,

 

nää nu ska jag mata saga med lite frukost :P

Av istarte - 25 maj 2013 07:15

Sitter här å känner mig lite som ett lik medans jag petar i mig frukosten. Somnade inte försen sent pågår heller, ligger vaken tills jag blir hungrig å måste gå upp och äta, jaja

Idag blir det heldag på jobbet, fick mera extra timmar idag och i morgon, ledig ons nästa gång.

Men som sagt gott med extra,
Så jag ska köra lite gavelbyte idag på jobbet,

By by for now

Av istarte - 10 maj 2013 00:45

Sitter på balkongen å tar en cigg. Första gången på jätte länge jag inte kan sova pga oro i kroppen, frågan är... Ska man ta en halv atarax? Kanske....

Nåja det blir nog snart ordning på mig med, tänkte försöka med att skriva av mig på ett blogg inlägg, jag brukar juh bli trött av att glo på telefonen,

Ska ringa läkaren i morgon å kolla om jag kan komma in och göra ett EKG.
Jag ska gå upp i dos på mina mediciner och kommer då upp i såpas höga doser så dom måste hålla koll på blodtryck och EKG. Medicinerna har juh funkat i snart 2 år så det skall väl förhoppningsvis inte vara några problem

Men ändå, 300 mg istället för dom stackars 75 från början, upp till 100,150,225 och nu snart 300...

Så här ligger jag nu, har tränat stenhårt idag, gick upp tidigt, har handlat, städat, haft besök å full rulle hela dagen å kan ändå inte Sova för jag ligger å tänker på allt mellan himmel och jord, förväntans ångest kallade han det för,

Att känna skuld för något jag inte ens har med art göra och som inte ens har inträffat än.

Sjukt eller hur,
Så iaf EKG i morgon, en sväng till Apoteket. Förhoppningsvis träna, städa, ringa bilskola, och ringa tindra, hmm har jag glömt ngt nu?

Säkerligen,
Att träffa hon Tina kanske vore en bra idé, att få lära sig hantera sånt här,

Bläää sånt här e tröttsamt,

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards