Alla inlägg under april 2012

Av istarte - 30 april 2012 23:04

Återkommer i morgon med bättre bloggande, 

jobbat en del å så, så vart lite för trött i huvudet på

kvällen för att blogga.


men i morgon svarar jag på mina frågor och komentarer :)

tack för att ni finns där å förgyller mitt bloggande ;)


köss

Av istarte - 29 april 2012 02:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av istarte - 27 april 2012 19:30

Tar väl en paus i städandet å plockandet.

kände att mitt blodsocker föll pladask!

å då slog det mig att jag har ju fan inte ätit ngt idag mer än massa godis kaffe å cigg.


ni kanske förstår varför jag ska påbörja en ny diet å levnadsätt nästa vecka?

inte långt kvar nu  


så det blev iaf mina nya "nyttiga" finn crisps


som jag köpt inför kostens nya bana :P

3 st av dessa med ost på, (inget smör)

undvika massa socker riiight :)

och ett äpple,




ett helt okej mellanmål enligt mig om man gämför med min ordinarie

vana å slänga te med kaffe å en vanlig macka an ngt mellan ljust slag, massa smör å ost.



osten e ingen fara så länge den inte innehåller massa socker :P det är det jag

ska akta mig för:p

inga lättprodukter här inte.

vet ni egentligen hur mkt socker/sötningsmedel dom pumpar i alla

lättprodukter?!

å då e de sockret som e farligt, inte mjölk eller en yougurth på 1,5-3% fett

 

Av istarte - 27 april 2012 18:30

 


Här mina damer å herrar, jag som alltid lyckas ta död på allt som behöver tas om hand för att kunna växa,

har lyckats få liv i ngt för en gångs skull..


även min gräslök börjar ta sig  

tjohoo hejja mig hahahaha


Vad har jag gjort hittils idag då??

inte speciellt mkt faktiskt, suttit hemma större delen av dagen å förundras över hur mkt snor man kan

bära runt på, huvudvärken sitter där den sitter å det på grund av bihålorna :P


Sen har jag vart en sväng på stan med för att inhandla diverse saker, bla en födelsedagspresent till min älskade markus :)  




This is me today, en aaaning sleten å trött, syns att man inte är riktigt hundra frisk å pigg :/

    



och så då givetvis min lilla present till världens bästa Markus   


Av istarte - 27 april 2012 17:52

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2713350/viljaorka?claim=dnn5hbmdwyu">Follow my blog with Bloglovin</a>

Av istarte - 27 april 2012 14:25

Sitter hemma för stunden å gör inte direkt mkt alls, lyssnar på spotify,

"ovanligt" laddar lite för att orka ta mig till staden sedan med söta zara :)

känns som om jag skulle kunna snyta ut hela huvudet faktiskt.

ingen dålig jävla infektion man åkt på.


men i helgen blir det iaf jobb,

ska ladda upp med att handla hem antingen ipren eller voltaren,

 

VAD FÖRESLÅR NI?

vilket funkar bäst?


måste ju han ngt antiinflamatoriskt mot mina muskler som fortfarande är helt fucked up

efter influensan..

vad är bäst mot magen?

vill ju inte åka på magkatarr heller.

Av istarte - 26 april 2012 23:01

 


Titade på denna filmen nu ikväll.Tyckte filmen var ganska bra.
den var ganska spännande på ett annorlunda sätt,

inte som dagen andra "spökfilmer"



MEN en stor tumme ner för filmens slut faktiskt,

för jag fattade inte riktigt slutet måste jag säga,

satt där i soffan en aningen förbryllad och funderade på vad var det som hände egentligen?




Men som sagt annars var resten av filmen bra.

gammaldags.



Har suttit och knökat i mig godis så jag mår illa nästan,

passar på nu innan jag ska hitta min nyttigare levnadsstil

som jag faktiskt håller på å laddar lite inför,

samlar lite receptideer och motivation.


kommer skriva mer om detta sen när jag drar igång.


 




Av istarte - 26 april 2012 17:56

S¨tråkigt med detta eviga regn, det har regnat ta mig tusan hela dagen lång, mindre roligt tycker jag.


Har inte gjort speciellt mkt denna dagen, fått pratat med vårdcentralen så nu finns mina mediciner nere på apoteket, skall ner till stan i morgon och hämta ut dom, sen skall jag väl även kolla på en födelsedagspresent till min kära markus.


sen har jag plockat undan lite tvätt,

vilat mina små gröna en kort stund innan zara tittade in på en kopp kaffe :)

aldrig fel med kaffebesök å tjöt med zara :)


klockan e sex, och markus kommer väl hit om kanske ngn timma eller så kan jag tänka mig,

funderar på om jag ska ragga tag i damsugaren men jag känner mig inte riktigt uppladdad för det nu.


 

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards