Alla inlägg under februari 2012

Av istarte - 26 februari 2012 20:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av istarte - 23 februari 2012 12:16

Lite lugn å ro en stund, så

mitt sinne får vila lite känner jag, har lagt saga för att sova lite middag, och det var vääl behövligt,

tindra å jag har käkat lite macka blev det,

så hon inte får i sig för mkt å

inte vill ha mat sen..


jag blev så jävla less förut, tro på tusan saga hittat en svart krita 

å målat upp hela väggen,, nää men ett stornt område av den iaf!!!!

fy farao va jag blev lessen å sur.


va ska man göra av dagen då..

skulle egentligen till yvette men det blev lite försent när saga sov så sen middag, så vi tar det i morgon istället innan det är dags för att sova middag...


idag skulle jag egentligen vart på mödravården för att ta 

cellprov, men det fick avakta pga menstruation...


nu ska jag ta å sätta mig i solen på balkongen en stund med min kaffe kopp, I LINNE!!!!! för så skönt är det på min balkong idag...

Av istarte - 23 februari 2012 10:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av istarte - 22 februari 2012 10:00

Så var det dags iden, onsdag,

mina flickor kommer hem idag och jag har saknat dom som tusan denna veckan,

tindra har även hon saknat sin mamma, 

fredrik ringde igår å kollade om tindra kunde komma hem idag

för hon saknade mig så mkt,

och SJÄLVKLAART, vill jag ha hem min underbara fisgris tidigare,

skall även nä'sta vecka ta hem tindra för egen tindra-mamma tid igen




Sen idag är det även dags för mitt andra besök

för att träffa min tera,

ska bli ytterst interesant, ser verkligen fram emot det.

känns lite som att kbt är min grej ändå,

att det passar just mig väldigt bra.


nää nu e de dags å göra lite folk av mig hehe 

Av istarte - 20 februari 2012 08:06

Då var det måndag morgon, sitter med min kaffe kopp å

lyssnar på jävlar anamma, äntligen måndag haha vilket låt :P

man kan ju inte bli lessen när man hör den som markus säger :)



Annars då.. jobba står på shemat, jobbar tills kvällen idag :)

jag zandra å jörgen står för kvällens shema om jag inte e ute å cyklar,

nice nice kul kul.


sovit som en bebis i natt, men fy va kallt när jag skulle stega upp :/ men uppe nu å på glatt humör :)


ha en bra dag ni alla andra 

Av istarte - 19 februari 2012 09:39

godmorogn säger jag som vaknade å trodde det var tisdag :P

så går det nä annelie jobbar helgen å har egen helg tors fre då blir det svårt å orientera sig i tid å rum när man precis är nyvaken haha :P

sitter med mitt kaffe, lyssnar på lite musik, har plattat till håret lite mer,

det var ju hundra år sen jag hade plattat hår sen sist :)

det börjar bli långt :D

gilla,


sminket slopar vi idag, är alldeles för lat för att orka med det idag känner jag,

goare att sitta här å slöa lite vid datorn innan det är dags å dra sig mot jobbet,

dricka sitt kaffe i lugn å ro, fick slängt på mig lite dagkräm bara så ansiktet för lite fukt å vaknar till det får räcka, färg vem behöver det haha :P folk e nog så vana vid att se mig osminkad ändå så jag bländar nog knappast längre haha


pratade med pappa igår, alltid lika trevligt, behövde lite uppgifter om min biologiska pappa så jag kunde komplettera med dom uppgifterna i papperet till migrationsverket, 


japp ni läste rätt, damen här är ju inte svensk medborgare å när jag ska ansöka måste man fylla i sina biologiska föräldrars födelseort, jaa nog lätt hmmm,

var bara att ringga pappa å kolla om han hade ngn koll han har ju ändå umgåtts med min biologiska pappa när dom var barn, så jag fick göra en chansning,


inte lätt kan jag lova, speciellt inte när min biologiska pappa var adopterad å lyckas få fram födelseorten, men men dom får väl ringa mig om det är ngt, så på måndag ska papperna på brevlådan,


annars då?? inte speciellt mkt för stunden, pluggar vidare på mitt kökort å det går ganska bra ändå hittils tack vare att man har världens bästa kills som kommer å tar upp boken å sätter sig jämte mig när det totalt låst sig å börjar diskutera så det bara släpper för mig,


fy fan va skönt att inte ens behöva be om hjälp jag älskar verkligen dig markus du e en klippa <3


sen håller jag fortfarande på å lära mig att sticka, där har jag haft markus mamma till hjälp å en del zara :P

nu står sticka av, och sticka aviga på shemat, räta har jag kläm på nu :)


nää nu blir det en cigg på dettta ha det gött alla så länge :)


Av istarte - 3 februari 2012 08:40

fredag morgon och på ett superbra humör,

tindra är hemma hos mig, ensam, ingen saga, jag 

älskar båda mina barn måste jag säga ngt helt otroligt mkt.

men det är riktigt härligt att kunna unna min stora flicka lite egen tid.

det är samma sak med saga som med tindra, det är ett helt annat barn man har hemma,

inte undra på att mina flickor är lätta att ha å göra med när andra har dom en å en :P


tindra är så mysig å glad å inget direkt bråk eller tjaffs eller skrik,

det är väl så att när dom är tillsammans slåss dom för min uppmärksamhet,

jag kan ju inte dela på mig så vad ska man göra liksom,


men tindra å jag har det kanon mysigt,

idag står bio på shemat,

biljetter till mästerkatten i stövlar är bokad 


myyyys :)

Presentation


Välkommen till min blogg, en nystart på mitt skrivande hoppas jag, lämna gärna en komentar eller så :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hjärtan svart

hjärtan svart

pil

 

hjärtan blinka


Ovido - Quiz & Flashcards